Blog in aanloop naar het event

De stoelen staat gereed, de banners zijn gedrukt en de catering is er klaar voor.
Manon Veldkamp marketing manager bij Dynamis telt de dagen tot het event af.

Manon ben je er klaar voor?
Zeker weten! Terwijl u aan het aftellen bent … hebben velen alweer een paar vakjes van de eventkalender geopend. Alle input van de eventkalender vakjes staan inmiddels online. De catering en aankleding zijn tot in de puntjes geregeld. Ik wacht alleen nog op de laatste banner maar ze hebben mij verzekerd dat dat helemaal goed komt.

Dit is de 3e keer dat je het event organiseert. Wat is er dit jaar anders?
Ik vind 2 dingen heel leuk aan deze editie. Het eerste dat het een exclusief event is op persoonlijke uitnodiging en als 2e dat wij voor het eerst onze relaties van zowel wonen als BOG hebben uitgenodigd. Ik verwacht een dat het event daardoor nog rijker en inspirerende zal zijn dan de vorige 2 edities. Ik verheug mij ook op spreker Ruud Veltenaar omdat ik denk dat hij een stevige visie heeft op de toekomst van de vastgoed.

Hoe kwam je op het idee van een eventkalender?
Ik wilde iets anders doen in een brainstormsessie daarover bedacht ik vooral dat ik mensen wilde meenemen in de aanloop naar het event. Zelf vind ik het altijd leuk om af te tellen. Je kunt je verheugen en je bouwt alvast wat sfeer op. Toen kwam het idee van een adventkalender die een eventkalender zou worden. Ik was laatst bij een van onze relaties en merkte uit de reacties dat de eventkalender enthousiast is ontvangen.

Heeft de eventkalender je verwachtingen waar gemaakt?
Ik kan natuurlijk alle cijfers zien hoe vaak berichten bekeken en gelezen zijn en ik moet zeggen dat het de verwachtingen heeft overtroffen.

Het vorige event was de Go to EXPO. Wat heb je daarvan geleerd en welke best practises heb je meegenomen naar dit event?
Bij Go to Expo merkte we dat wij meer mensen meekregen in ons verhaal voor het Leontienhuis door regelmatig updates en persoonlijke verhalen te plaatsen. Vandaar dat wij voor dit event gekozen hebben voor een eventkalender.

Waarom heb jij voor de Fabrique gekozen?
Ik had hier al veel eerder iets willen organiseren voor Dynamis. Het is een sprekende locatie voor sprekende cijfers en het ligt in het midden van het land. Het is een interessant vastgoed object die een nieuwe bestemming heeft gekregen. Het is een echte hotspot. Ik hoop dat een stukje van deze creatieve fibe overslaat op de bezoekers.

Waar kijk je het meest naar uit?
Naar de borrel. Dan zie ik iedereen netwerken, nieuwe contacten ontstaan en oude bekende die elkaar treffen. En kan ik hopelijk terugkijken op een geslaagd event.

Countdown